Äntligen!!

8 veckors praktik på olika platser är nu över. Så underbart!!! Har bara några veckor kvar på åliggandet å sen har jag sommarlov!!!!! Lr i alla fall lov frnpluggandet några månader. Jobbet kommer man ju inte i från, men gör en gångs skull så längtar jag faktiskt till att få börja jobba. Mina första pass avklaras redan nu i helgen, på akuten. Sen jobbar jag varje helg i maj förutom 14 + 15 då älskade Ollie och hennes stämpelns gifter sig!! Snacka om underbart...försöker hitta nått massivt att ha på sig, man har ju en plan i huvudet på hur man vill se ut. Så vi får la se om man lyckas!! Känner att jag längtar efter famiöjen nu. Dom e ju i Grekland en vecka till, sen så kommer dom hem. Så det blir till att fira lite påsk MFF mannens släkt och familj. Vi ska försöka klämma in lite vänner under helgen med. Får se hur mkt man orkar!! Haha Slutar dock tre på lördag eftermiddag så då har man ju hela kvällen på sig att fira påsk. Nääää, nu får tåget ta å komma tycker jag. Börjar bli trött på att kasta bort dyrbara timmar på att bänts in tåg å bussar. Men men, kan inte göra nått åt det så man får väll bara stå ut. Blir gött å slippa pendla några dagar här framöver nu!! Ska sova länge i morgon, tror dock inte jag kan det längre. Tror jag håller på att bli vuxen. Haha Vaknar skit tidigt på mina lediga mornar med å kan inte somna om. Lr så har jag blivit smittad av Vakna-tidigt-Jens-virus!! Han e ju sån...man blir som man umgås tror jag!! ;) Nä nu ska jag vänta lite till sen ska jagvänta lite till sen ska jag åka med tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0