Dove Express Intensivbalsam...som balsam för själen! ;)

Hello och godkväll!! Trött e jag...ska snart sova. Har vart å stor shoppat med mannen i dag. Vart nya blommor till köket och sovrummet. Handlade också två skit snygga och STORA vägg klockor. En till vardagsrummet och en till köket. Härligt me lite nytt. Härligt e d också att ligga nybadad i sängen. Mitt hår e nytvättat och balsam/inpackning har jag använt. Doves nya...balsam och inpackning i ett. Hur bra som helst. Mitt hästtagel till hår har fått liv. Å gott luktar det...kan starkt rekomendra Dover express intensivbalsam. Då jag är med i något som kallas buzzador får man prova på detta balsam. Riktigt bra!! ;) Nä nu ska jag sova. Jobbet kallar i morgon...igen!! ;) Sleep tight! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0