Huvvet i 1000 bitar!

Trötthet trötthet och åter trötthet. Gick och la mig redan vid halv åtta i går kväll å somnade gott. Tills mannen väckte mig och det va dags att titta på sofiasänglar vid halv tio på datan. Sen somnade jag snällt igen. Men efter den dagen e jag inte förvånad. Aldrig vart med om någon kaosigare dag på en praktikplats i hela mitt liv. Så huvudvärken va ett faktum. Huvvet har sprängt i dag med men det har i alla fall vart lugnare. Något som dock ger mig styrka är tanken på kussens tvillingar som vi planerar på att träffa på söndag. Längtar riktigt mkt. Snart så e man hemma och denna bussfärd e snart slut. Skall bli underbart att komma hem. Funderar på att gå å lägga mig direkt när jag kommer hem. Over and out! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0