Rasande på otrohetsreklam!!!

Hur arg kan jag bli egentligen?! I dag kokade mitt blod må jag säga...sitter på bussen hem från skolan och vad får jag se. Joooo, reklam för otrohet!! Trodde mina ögon skulle ploppa ut ur skallen på mig. Vad är det för värld vi lever i egentligen?! Hur kan man som koncept skapa en mötesplats på internet för människor som ÖNSKAR att finna någon att ha en affär med?! Helt SJUKT!! Gör mig så fruktansvärt upprörd...Vad kommer här näst?! Tillråga på allt så sitter jag å kollar på TV å vad kommer då?! Jo, samma reklam...saknar du passion i ditt äktenksap...ha en affär!!! Försår verkligen inte...jag hoppas verkligen att ALLA blir lika upprörda som jag. Vet ju dock att så inte är fallet...vilket gör mig bedrövad. Tänk vad den sidan kommer locka många äktenskap och förhållande till undergång, tänk vad många människor som kommer bli sårade på grund av den sidan. Snacka om att egga människor in i fördärv...Nääää, usch!!!! Den sidan går FET BORT för mig!!!

I bönen fader vår ber vi att vi inte skall inledas i frestelse...då ber vi att Gud inte skall leda oss in i just det. Min bön i kväll är att folk skall inse det sjuka i denna frestelse efter att aktivt bli inlockade i otrohet och att de skall få kraft att fatta rätt beslut och återvända till sina fruar/män utan att behöva be om förlåtelse!! 

Hoppas att inte den reklamen kommer igen...kan man inte anmäla sjuk reklam på nått sätt?! 


Kommentarer
Postat av: MIAJ

helt sjukt verkligen. om du vill motverka detta lite, gå med här: http://www.facebook.com/#!/pages/L%C3%A4gg-ner-Victoria-Milan-sajt-om-otrohet/194921190540426

2011-03-16 @ 22:08:59
URL: http://miaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0