Tiden bara rinner i väg....

Tiden bara rinner i väg och man försöker hinna med i livets alla berg och dalar. Har praktik nu å va får man göra?! Typ ingenting...mjo, lite kanske...fick känna på lite gravidmagar och lyssna på en 28 veckors bäbis med hicka...ganska mysigt må jag säga! Får en sj å tänka på att man vill få känna den känslan snart...att ha ett växande litet liv i min mage...fatta underbar känsla och veta att man bär på en son lr dotter. Men men men...det lär väll dröjja, så jag får njuta av min älskade man i stället. Å det e ju inte för illa det heller...han kom hem med en fin orkide till mig för några dagar sedan...han ville fira att jag nu officiellt har skrivit på mina jobbpapper på akuten. NICE!!! Våren, sommaren och hösten e nu räddad!! Tur att man har en man som bryr sig om en! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0