Tre veckor...

Fantastiskt, nu är redan tre veckor av praktikens nio veckor avklarade. Nästa vecka byter jag dock ställe å d ska bli skönt å få se nått nytt. Alergier, astma och förkylningar e inte roligt i längden. Stack dock mitt första barn i dag. Vilken upplevelse. Hon var cool lugn, svårstucken med men vem klarade det på första försöket?! Jo, Alex!! En stor bedrift. Nu sitter jag på tåget påväg hem och hemma väntar plugg. Inte allt för roligt men snart är det sommar. Lr snart och snart...i mitt sinne är sommaren nära! ;) Till helgen dimper två nya bäbisar upp i mitt liv. Kussens tvillingtjejer kommer då bli uttvingade ut till verkligheten. Längtar så jag spricker!!! Vill bara pussa å nypa dom nu ju. Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0