Välkomna tvillingarna Eliasson!!!

I natt föddes mina underbart söta kusins tvillingar!!! Välkomna till världen Amanda och Liv!! Vad vi har längtat efter Er. Allt gick jätte bra för Johanna och hon klarade av smärtan!! Grattis Johanna och Dajje!!! I dag har vi vart och kollat på familjens nya hus. De flyttar i maj. Snacka om ett hus med själ. Gammalt med å-tomt, syren berså å mkt mer. Kommer bli så underbart när det e färdig renoverat!! Och jag hittade ett lönnrum bakom toan. Haha kände mig som vi fem barnen. Ett litet rum med ett litet fönster fanns visst bakom en liten lönn dörr. Hur fräckt som helst!!! Kommer bli fantastiska sommrar där å mysiga vintrar med den öppnaspisen i finrummet!!! Nice...nu ska jag fortsätta att njuta av denna fedagskvällen!! So long! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0