Bröllop och mysiga tvillingar

Nu har det hänt grejjer mina kära vänner...här kommer en hel del bilder från den komna veckan!
Mycket kärlek och mys har hängt i luften!!! 

Lyckliga brudparet Borgström...GRATTIS!!!



De vackra brudtärnorna



Brudtärnans blommor



Förrätt och personlig bordsplasering



Kaffe/glass-baren





Personligt bakade muffins av bruden



Brudparet skär upp bröllopstårtorna



Här viskas det diskret...eller?!



Sköna Rallan och goingen Elliot



Jag och älskade mannen min! ;)



Vackra bruden...nu mera Sara Borgström



Här kommer bilder från vår tjej träff!! Dessa små prinsessor sov mellan mig och kussen den natten. Hur fantastiskt va inte d då?!! Börjar sj längta tills den dagen må jag säga...dock lär d väll dröjja ett tag till tills dess.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0