Camping i vardagsrummet

Pallar verkligen inte med att ha så här ont i magen heeeeela tiden. Önskar att man bara kunde få slippa det!!! Men men men...får väll stå ut me skiten. E så fruktansvärt trött med...vill typ bara sova hela tiden men d kan man ju inte göra. Hehe Får bara ta mig i kragen å ta mig i genom. I morgon e d i alla fall sista dagen i skolan för denna terminen. Hur UNDERBART blir inte det då? Dock lite tråkigt att typ inte träffa alla goa människor på 3 månader. Men fantastiskt härligt att inte behöva tänka på plugg på vääääldigt länge. Nä...nu skall jag ligga å kvida lite i den uppblåsbara sängen jag och älsklingen för tillfället sover på i vardagsrummet. Ur mysigt ju med lite camping i hemmet. Härligt att få sova nära den mannen man älskar mest i hela världen. Han är underbar och ett behövligt stöd just nu! ;)

I morgon efter skolan bär det av hem till familjen å hjälpa till med all packning av huset. Officiell flytt sker på lördag å smygflytt har skett under hela denna veckan. Mannen min kommer bo hemma hos min familj i helgen för att hjälpa till. Själv jobbar jag hela helgen så jag kommer få sova ensam vilket jag verkligen INTE tycker om. Kanske smiter hem till svärisarna lite i helgen. Så, nu har d släppt lite i magen faktiskt...hoppas att få sova i natt så att jag kan vara något piggare än jag vart den senaste månaden. Sömn, vila å starka mediciner is the shit för mig just nu! ;) God natt!! :()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0