Hemma fru!

Härligt med lite ledighet så här i mitten av veckan. Sov länge i dag och har sen storstädat lägenheten vilket var behövligt. Var ute å plockade massa syrener också så nu luktar det både rent, blommor och mat här hemma. För nu står kycklingen inne i ugnen å hungrig det e jag. Fick mitt schema för sommaren i dag...voj voj voj säger jag bara. Kommer jobba så fruktansvärt mkt...men skönt ska d bli när pengarana rullar in på kontot. Jobbar mitt första pass den 2 Juni å slutar den 30 Aug på detta vicket. Känns underbart att Gud tog hand om denna sommaren också! Skönt å inte behöva oroa sig för pengar i sommar i alla fall. Undrar dock hur mkt njutning det kommer bli denna sommar med tanke på mitt hektiska schema... bli men jag längtar i alla fall tills den första
riktiga jobb dagen!! ;)

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0